تزئینات اتاق کودک

تزئینات اتاق کودک

دسترسی سریع

براي صحبت با مدیر سایت
!کليک کنيد
قوانين نويسندگي در سایت ما
!کليک کنيد
کمک مالي و نقدي جهت بهبود سايت
!کليک کنيد
حمایت بنری از سایت
!کليک کنيد
براي پرسيدن سوالات خود با اين شماره تماس بگيريد: (----------------)
تبليغات ...

برای سفارش تبلیغات کلیک کنید برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
بازدید : 309 | نویسنده : |

نگران هستید که کودک نوپای شما قصد دارد این مداد رنگی ها را به عنوان میان وعده بعدی خود اشتباه کند؟ این مداد شمعی 100٪ دست ساز موم زنبور عسل از مواد طبیعی و غیر سمی ساخته شده و از رنگدانه های رنگی درجه یک مواد غذایی استفاده می کند بنابراین اگر کودک کوچک شما لقمه ای ایجاد کند نگران نخواهید شد. آنها همچنین بسیار گسترده هستند ، به این معنی که گرفتن آنها آسان است و شکستن آنها سخت است.
نقاشی با انگشت یکی از آداب و رسوم کودکی است و لذت خالص تماشای این که برای اولین بار کوچولوی شما این کار را انجام می دهد ، مطمئناً ارزش آشفتگی را دارد. (خوشبختانه این رنگ ها قابل شستشو هستند ، بنابراین خیلی بد نخواهد بود!) این مجموعه دارای سه رنگ اصلی است و کودک نوپای شما دوست دارد ببیند که چگونه رنگ ها برای ایجاد رنگ های جدید ترکیب می شوند.
فریب ظاهر اساسی این تخته سه تایی مدرن چوبی را نخورید - این خانه هنوز هم شامل همه چیزهایی است که کودک کوچک شما سالها برای نقاشی ، طراحی و خلق کردن نیاز دارد. با دو بوم - یک تخته سیاه و یک تخته سفید - همه از کودکان نوپای جوان گرفته تا بچه های بزرگتر آن را دوست دارند. حتی سبک و تاشو است بنابراین می توان آن را به راحتی از یک اتاق به اتاق دیگر منتقل کرد. فقط بخاطر داشته باشید که مواد افزودنی مانند کاغذ تخته دوزی ، گچ ، نشانگر تخته سفید و رنگ همه به صورت جداگانه به فروش می رسند.
اگر به دنبال روشی مناسب برای معرفی کودک نوپای خود به هنر هستید ، این مجموعه انتخاب مناسبی است. این شامل لوازم هنری ساده مانند مداد رنگی ، دستمال کاغذی ، قاب کلاژ و برچسب هایی است که همه آنها به شش "بوم" چند رنگ حیوانات متصل می شوند. برای سرگرمی بدون ظرف غذا یا برای مسافرت بسیار مناسب است.
دوست دارید نقاشی کنید اما از تمیز کردن متنفر هستید؟ جواب این چوب های رنگی بدون خرابکاری و کاربرد آسان است. نگه داشتن بشکه های پهن برای دستهای ریز آسان است و رنگهای پررنگ و پررنگ در یک ثانیه به آرامی خشک می شوند و برای پایان بدون لکه خشک می شوند. حتی می توانید آنها را مخلوط کنید تا رنگ های بیشتری ایجاد شود.
مناسب برای مسافرت ، رستوران یا هرجای دیگر که اصرارهای خلاقانه ای در شما ایجاد می کند ، این چوب های مومی خم شونده و غیر سمی فقط گزینه مناسبی برای مشغول نگه داشتن دست های کوچک و الهام بخشیدن از ذهن های کوچک هستند. آنها همچنین 100٪ قابل استفاده مجدد هستند - آنها نمی شکنند ، خم نمی شوند یا چسبندگی خود را از دست نمی دهند. ما عاشق تماشای همه شکل های سرگرم کننده ای هستیم که کودکان نوپا می توانند فکر کنند. آنها حتی برای آموزش حروف و اعداد عالی هستند.
اگر چشمانتان را ببندید و به دوران کودکی خود فکر کنید ، شرط می بندیم که می توانید آن بوی برجسته Play-Doh را بخاطر بسپارید - و ساعت های زیادی را که برای هل دادن ، خرد کردن و فشردن این خاک رس قابل استفاده مجدد به هر چیز و هر آنچه تصور می کردید ، سپری کردید. Play-Doh نه تنها سرگرم کننده است ، بلکه به کودکان نوپا کمک می کند تا قدرت دست و انگشتان را ایجاد کنند ، که در نهایت منجر به مهارت های حرکتی خوب می شود. ما دوست داریم که برای سرگرمی بیشتر آن را با این ابزار چوبی Creative Dough Playset جفت کنیم. و اگر به دنبال یک جایگزین ارگانیک هستید ، این خمیر دو بسته سبز اسباب بازی را امتحان کنید.

https://niniparseh.com/product-category/%d8%aa%d8%b2%d8%a6%db%8c%d9%86%d8%a7%d8%aa-%d8%a7%d8%aa%d8%a7%d9%82-%da%a9%d9%88%d8%af%da%a9/




می پسندم نمی پسندم

شنبه 27 ارديبهشت 1400 -11:2 نظرات()
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: